Skip to content

Posta redactiei

Octombrie 24, 2012

„Dragă Ghiduri Turistice, sunt Rodica din Bucureşti şi să faci bine să îmi răspunzi la o întrebare care eu m-am certat cu coafeza mea deşi nar merita decât că ea e proastă şi nu ştie cei la modă. Deci eu merg la plajă, da? Cemi pun la gât: colierul Bvlgari sau lănţicu de aur de 18 luat de al meu de la Istambul? Eu zic că lănţicu iar coafeza zice că bvlgariu că luceşte mai frumos în soare diamantele.”

Dragă Rodica, în urma unei consfătuiri în redacţie, s-a ajuns în unanimitate la concluzia că amândouă sunteţi proaste!

continuarea pe http://www.ghiduri-turistice.info/ghid-turistic-turistii-romani-ne-scrie-noi-le-raspundem–partea-1

From → Uncategorized

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

