Skip to content

Jurnal de naștere – partea 2

Octombrie 19, 2012

Prima parte aici

17:00 PM Ni se explica ca Otiliei i s-au rupt nu știu ce membrane înainte de nu știu ce alte chestii si ca trebuie ca travaliul sa fie făcut in camera aseptica. Sunt invitat sa plec acasă ca mai durează pana îmi apare succesoarea in zona. Eu spun un „NU PLEC NICIUNDE” hotărât! Oti spune un „NU PLEACA NICIUNDE!” si mai hotărât asa ca mergem cu cățel și purcel spre camera de travaliu aseptica. Camera de travaliu aseptica înseamnă o gaura unde câinele meu ar fi dat in septicemie instantaneu.

17:20 PM Oti are contracții. Ma gândesc sa ii spun sa respire ca în filme când cucoanele gâfâie în ritm de Lamaze. Hm…mai bine nu, dacă nu vreau una intre ochi…

17: 30 PM Otiliei ii vine sa vomite. „Un moment, puiu” ii spun eu gales si zbang!, zbang! omor ca si Croitorasul cel Viteaz cele 7 gongi aseptice de pe chiuveta aseptica din camera aseptica ! „Acum poți sa borăști, iubire!”. Iubirea se executa.

17:40 PM AUUUUUUUUU!

17: 50 PM AUUUUUUUUUUUUUUU!

17:51 PM Hm…. „Cam repede auuuuu una dupa alta” zice Simona

18:00 PM Iar ii vine sa vomite. Zbang, zbang!

18:01 PM AUUUUUUUUUUUUUU!

18:05 PM Simona îmi zice: „Du-te sa cumperi un capac de buda!„. „De ce?”, ma interesez eu. „Ca la wc nu e si o sa-i trebuiască!”, ma lămurește ea. Aha!

18:40 PM Ma întorc cu o plasa de cumpărături  Fâlfâi victorios deasupra capului un colac de wc. Oti zice AUUUUUUUU!. „Vrei la wc?„. Vrea! Mergem la wc-ul aflat la 10 km de camera de travaliu. Scena e suprarealista. Arat ca un cavaler care susține o domnita in ananghie având capacul de buda pe post de scut. Ajungem intr-un fel de incapere mai jalnica decât salonul aseptic. La ieșire admiram amandoi afisul pe care scrie mare sa ne spalam pe maini dupa folosirea toaletei. Afisul inlocuieste de fapt chiuveta unde ar fi trebuit sa ne spalam pe maini.

19:30 PM Auuuuu-rile sunt tot mai dese. Dar dilatatie ioc. Cica 3 cm e mult prea putin ca sa treacă Maia p’acolo. Tot felul de medici intra din cand in cand sa verifice dilatația  Care cum intra se pune pe verificat. Oti îmi șoptește ca in curand n-o sa mai zica Auuuuuuu ci Muuuuuuuu! La un moment dat se satura si ma intreaba daca nu cumva nu pofteste si portarul sa verifice ceva ca numai el a ramas nelamurit in tot spitalul.

19:50 PM Alte Auuuri! Ma enervez! „Da’ nu se poate sa-i faceti epidurala ca sa n-o mai doara?”. Niet!! Pana la 5 cm dilatare nu face nimeni nici o epidurala, mi se răspunde categoric.

16 Octombrie 2005 – duminica

00:00 AM Dupa mai multe ore de auuuri, zbang!, zbang! Oti are 4 cm.

01:00 AM Zbang, Auuuuu!. „Unde-i medicul???” ma enervez. „Vine când are nustiu cati cm dilatatie…. nu are sens sa stea aici cu noi in travaliu ca asta ar însemna sa nu mai doarmă niciodata”. Fir-ar a naibii de dilatatie ca toate depind de ea!!! Hai femeie, dilata-te o data! Acu ti-ai gasit sa faci pe inflexibila?!

02:00 AM Pe coridor se aude un urlet „EXPULZIEEEEEEEE!”. Scot capul  pe coridor, curios de ce se intampla. Vad o femeie adusa pe sus de doi barbati, cu picioarele desfacute. In fata lor, antemergator era sotul ei care fugea ca nebunul, avand capul flancat de picoarele nevestei. Simona sare de langa Oti si merge sa dea o mana de ajutor asistentei de garda.

02:01 AM Grupul vesel intra in fuga in camera de nasteri.

02:01 10 sec AM Femeia cracita este rotita pe sus in jurul propriei axe pentru a fi pusa pe masa. Sotul se trezește brusc cu nasul in fata capului ieșind al copilului lui.

02:01 12 sec AM Femeia ajunge pe masa. Bărbatul se împrăștie pe jos inconștient.

02:10 AM Femeia a născut de mult cu asistenta de garda. Simona inca se chinuie sa-l trezească din leșin pe soțul de pe podea

va continua….

From → Maia, Părinteală

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

