Skip to content

Jurnal de naștere – partea 1

Octombrie 16, 2012

Azi e ziua lui Maia. Împlinește 7 ani! Acum 7 ani….

 

JURNAL DE NAȘTERE

 

15 octombrie 2005 bM (before Maia). E sâmbătă.

 

4:00 PM  Oti (nevasta-mea pentru cine e nou pe aici) se ridică alene din pat, se uita la mine ciudat și intră în baie. Nu îmi fac probleme. Întotdeauna se uita la mine ciudat. Si eu m-as uita la mine ciudat dacă m-as uita la mine.

4:15 PM  Iese din baie proaspăt spălată. Zice: “Liviu, nu-mi dai și mie pantalonii aia de trening cred ca mi s-a rupt apa aia albaștri ca-s mai comozi!”. “Poftim?!”, percutez eu cam greu, “Nu e apa ca aia tre sa se rupă peste o luna”, explic eu competent. “Ba e apa, ca altceva nu poate sa facă asa o pleașcă ” și  îmi arata pantalonii de pijama uzi. Aualeu!! “ Pleașcă precum în cărțile de nașteri”. Decretez febril: “Mergem la spital!!”! Oti nu decretează nimic. Ea e calmă. Are numai privirea care spune dintre atâția, fix el?…

4:17 PM  Mă învârt ca un titrez prin casa. Strâng la repezeala lucruri care nu trebuie nimănui. Si o pijama. Si un prosop. Oti se pregătește în baie. Dau sa ies pe ușă. Oti tot în baie e! Acum s-a găsit sa tragă mâța de coada!!!  Urlu din reflex “ DACĂ NU IEȘI O DATA TE LAS ACASĂ!!”.

4:20 PM  Suntem in mașină  Gonim spre spital. Mergem la Odobescu. Medicul lui Oti nu răspunde la telefon. Panica! DE CE NU RASPUNDEEE!?? O sun pe o prietena de-a mea asistenta la Odobescu. Ea răspunde:

– Alo, Simona!, Liviu sunt!. Cred ca naște Oti!!!!

– CE? exclama ea.

– Nu știu exact da’ sper ca o fetita ca asa a ieșit la eco!

– Nu mai, știu ca o fetita dar nu e cam repede?

– Ba da… după calcule mai trebuie cel putin o luna!

– Bine… nu va îngrijorați! Margeti la Odobescu ca vin și eu imediat.

Sigur… nu va îngrijorați!… ușor de zis! Da’ ce facem daca suntem ingrijorati gata? Oti tace si isi roade unghiile. Înseamna ca e grav! Încerc sa o calmez. Uit ca e deșteaptă si aburelile pe care eu le pot produce sunt din alta liga. Sun pe Gerda, prietena lu’ Oti. Poate ea o calmează.

– Alo, Gerda, unde ești?

– La Ortisoara, in drum spre Timișoara.

– Bine ca Oti naște și tu umbli brambura prin țară!

– Pai voi m-ati trimis!!!… CE?? OTI NAȘTE?? Deja?

– Da! Hai la spital o data!!!

– Bine, stai ca ajung acus!

4:40 PM  Intram in spital. Vine o asistenta. Ii spunem ce și cum. Ea zice ca sa nu-l mai sunam pe medic ca il suna ea. Intre timp Otiliei i se fac tot felul de analize. Sosește si Simona. Uh! Răsuflu ușurat. Lui Oti i se face eco. Maia e ok. Si da, urmează sa se nască! “Vreau epidurală! Vreau epidurală!” urlu eu ca asa am văzut ca se face in fime.

Va continua….

From → Maia, Părinteală

4 comentarii
  1. :)))))))))))))))) m-ai omorat!!! daca aveam atata circ in jur, il puneam sa nasca pe vinovat!

Trackbacks & Pingbacks

  1. Jurnal de naștere – partea 2 « liviu.graur

Lasă un răspuns

