Skip to content

Cum platesti la taxi

Octombrie 13, 2012

Domnul Eco (un prieten d-al meu….recomand sa cititi si blogul lui, Pliculetul Minervei) spunea ca taximetristul este acea fiinta care, indiferent ca e din Paris sau din Buenos Aires, nu are niciodată sa dea rest.
Azi noapte, am razbunat durerea milioanelor de oameni care au trebuit sa fuga sa schimbe bani sau care au lăsat mai mulți bani decat era necesar taximetristului, numai pentru ca acestea le-a comunicat angelic „imi pare rău dar nu am sa va dau rest…știți tocmai am intrat in cursa”.
Am ajuns acasă pe la 1 jumate noaptea. Ploua! I-am întins taximetristului o bancnota. A zambit condescendent… „Dar nu am sa va dau rest!”. M-am enervat! Daca erau singurii mei bani, m-am gândit, ce făceam? Asa ca i-am zis si eu, cât de serafic am putut sa ma aștepte ca intru in casa sa vad daca nu am marunti acolo. L-am lăsat sa aștepte preț de vreo 3 lei si 50 de bani după care am coborât. Taximetristul n-a știut ce l-a lovit cand in mana i-au aterizat 2 kile de monede de 5 si 10 bani.
Si i-am dat si bacsis 5 monede de 10 bani ca da nu creadă ca nu a dus un domn acasă!
Cred ca acum are sa dea rest!

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

