Skip to content

Educația tip Tom Sawyer

Octombrie 10, 2012

In seara asta….

– Tata, ce faci?

– Spăl vasele!

– Si io vreau!

– NU!

– Teeee rooog! (plangaret)

– Nici vorba!! (hotarat)

– Te rooooog din suflet! (sfasietor)

– Am spus NU!! (draconic)

– Da’ stii ca mie imi place!

– Nu ma intereseaza! Si mie imi place de mor sa spal vasele!

– Te rooooog frumos! Fie-ti mila de un biet copil! (incepe sa planga demonstrativ)

– Maia, nu mai insista! Nu te las sa speli vasele si gata! crezi ca eu nu vreau?

– Daaaaa’ te roooog, e responsabilitatea mea! (ma ia Maia la coarda sensibila si educativ-moderna)

– Las ca nu e! (diabolic)

– Buhuuhuuuuu! (melodramatic)

– Beneee, cedez eu.Poftim dar trebuie sa promiti ca daca te las sa speli vasele maine iti faci curatenie in camera!

– Bineeeee! (foarte vesela)

– Poftim la chiuveta! (foarte diabolic)

imagine preluata de la http://farm3.static.flickr.com/2427/3694769446_7c97040262_o.jpg

From → Maia, Părinteală

3 comentarii
  1. fir-ar, unde erai cand o educam io pe fie-mea??? cand vin acasa si vad bomba cu haine explodata si comentez imi spune angelic”dar am spalat vasele”. dau filmul inapoi si realizez ca era doar o farfurie in chiuveta sau vreo cana ratacita, dar e prea tarziu, m-a facut deja 😀

    • Metoda funcționează la orice! Mai in nou nu o las sa-si facă temele! Serios! Sa vezi crize! :))))

      • redsky2010 permalink

        :))))))))))))))
        daca as fi copilul tau as zice: perfect! ne vedem deseara la somn!

Lasă un răspuns

