Skip to content

Cardul si funcționara

Octombrie 10, 2012

Când am ajuns in SUA, unul din primele lucruri pe care le-am facut a fost sa verific daca imi merge cardul. Inutil, ATM-ul de pe aeroport mi-a scuipat afara bucata de plastic iar pe ecran mi-a apărut un mesaj electronic plin de greață prin care mașinăria îmi explica ce uimita e ea sa vadă asa ceva! „Nu mai am si un alt card”, insista ATM-ul?. Nu, altul nu aveam!

Doua săptămâni mai târziu ma aflam la o banca din Chicago, în fata unei funcționare însa pentru alte pricini. La final am zis sa ii dau cardul meu Maestro sa vază de ce nu merge!
Domnișoara de acolo îmi ia cardul cu solicitudinea cu care iei un șoarece mort, se uita la el uimita si ma întreabă unde a fost emis.
– In România, ii spun eu.
– România?, se minunează ea.
Ma gândesc sa o scutesc de jena de a caută pe Google in fata mea ca sa vadă unde Dumnezeu e tara asta asa ca ii spun scurt:
– Yes, Romania! You know… It’s in the European Union! The card should work here in the US!
Functionara nu pare convinsa. Caută pe calculator…baga seriile de pe card, îl studiază, îl invarte pe o fata si pe alta iar la final imi inapoiaza cardul si imi comunica cu regret:
– You know, sir, I don’t think it’s gonna work… Romania is in the European Union but not exactly!

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

