Skip to content

Pentru Spitalul de Copii

Octombrie 8, 2012

Dragii mei,

V-am povestit aici experienta avuta la Spitalul de Copii Louis Turcanu – Sectia Terapie Intensiva din Timisoara.

Dupa cum știți  acei oameni extraordinari stau cu sabia lui Damocles deasupra capului. Ei și copiii bolnavi din Timișoara dar si de aiurea, pot fi oricând evacuați, pentru ca spitalul funcționează intr-o cladire retrocedata. Da, singurul spital de urgente pediatrice de grad 1 din Banat nu mai are de fapt sediu. Se străduieste in acest moment sa strângă bani pentru construirea unui nou corp de clădire  dar va dati seama ca fondurile mai mult nu vin, statul considerand ca Catedrala Patriarhala (cacofonie intentionata) este un obiectiv de mult mai mare importanta decât copiii bolnavi ai Timișoarei.

Cum nu ma dau banii afara din casa nu am cum sa fac în acest moment o donație care sa conteze însa m-am gândit sa fac altceva. Nu…Nu am sa va plictisesc cu o alta „cerere de share ca sa se afle”, stați liniștiți…decat la final si numai un pic.

Ia priviți, boieri dumneavoastră mai jos:

Va place? Si acum sa explic care-i faza. Icoana este de vanzare. Toti banii care se vor incasa pe ea, vor ajunge in contul Spitalului de Copii din Timisoara Louis Turcanu.

Procedura:

  1. Va minunati cate e de frumoasa icoana. Spuneti cu voce tare „ce artist desavarsit e Liviu asta!” sau puteti sa ziceti ca Maia: „vai, si pictor si scriitor, imi vine sa lesin cand ma gandesc la scumpa de tata!”
  2. Imi trimiteti pe mail oferta voastra la adresa liviu_graur@yahoo.com. Poate vreti sa o faceti cadou cuiva (si oricum urma sa cumparati un dar), poate sunteti mai multi in birou si o cumparati la comun, poate faceti o cumparatura de Craciun mai din vreme…nu stiu… va ganditi, ca doar aveti imaginatie.
  3. La doua saptamani de la prezenta postare consider licitatia incheiata. Data limita este 21 octombrie 2012. Castiga cel care da suma cea mai mare. Daca cea mai mare suma va fi 1 leu, o voi da cu 1 leu! Castigatorul va fi anuntat prin mail.
  4. Castigatorul va primi icoana in schimbul foii de varsamant sau a ordinului de plata care sa ateste virarea sumei in contul Spitalului de Copii Luis Turcanu. Daca ii este lene sa faca asta, sa imi dea mie banii si ii voi varsa eu in cont, caz in care ii voi face eu dovada donatiei. Daca adjudecatarul licitatiei (ca e la moda cuvantul asta) e din Timisoara, i-o voi livra personal. Daca e din alt oras, am sa i-o trimit prin curier… Platesc eu si taxele alea sa nu ziceti ca-s naspa!

Cam asta e tot…. simplu ca buna ziua! No, amu e momentul sa share articolul asta!

Pentru cei interesati, cateva detalii despre icoana:

Dimensiuni: 27.5X33 cm

Tehnica: Pictura pe sticla de 3 mm, ulei+acrilic si foita de aur.

Rama: 60 de ani, recoditionata, placata cu foita de aur, profilata.

Tema: Pomul Vietii, detalii aici

Va multumesc pentru ajutor.

One Comment

Trackbacks & Pingbacks

  1. Pentru spital – Incheiere « liviu.graur

Lasă un răspuns

