Skip to content

Tata știe ce-i trebuie copilului

Septembrie 27, 2012

Azi noapte Maia a făcut temperatură. Destul de mare.
Pe la 3 noaptea, am dus-o la baie sa facă piși. Era abulica si se uita la mine cu o față sfarsită. Ca sa ii ridic moralul, in timp ce satea pe wc, i-am soptit dulce: „Las’ ca mâine nu mergi la școală.”
Fața i-a înviat brusc! Ochii au început sa-i sclipească si un zambet lătăreț a luat locul grimasei suferinde. Si-a dat seama ca arată prea fericită pentru un copil bolnav si a spus cu o voce sfâșietoare:
– Oooo! Nuuu! Da’ eu vroiam!…
M-am făcut ca o cred.

Parca vad ca o sa trebuiasca sa ii scriu si o motivare. Știu cum se fac alea! Am făcut o grămadă in liceu dar pe vremea aia, dintr-un motiv ascuns, nu erau bune! Cică sa sustii ca te cheamă „Dr. Piscupescu” e fals in acte.

From → Maia, Părinteală

One Comment

Trackbacks & Pingbacks

  1. Poveste cu Maia si Spitalul de Copii « liviu.graur

Lasă un răspuns

