Skip to content

Jurnal de dimineață

Septembrie 26, 2012

6:00 AM    Sună alarma! Face groaznic! De aia se cheamă alarmă! Telefonul mă întreabă amabil dacă nu cumva vreau ca el să snooze si sa mai dorm 5 minute! Nu vreau asta. Adică vreau dar nu pot!

6:02 AM   Îmi fac cafeaua. E liniște! Sau poate nu, …oricum nu aud nimic încă.

6:03 AM   Intru in baie.

6:05 AM   Aud din camera o bufnitură înfundată și un urlet de templier care dă ultimul asalt asupra Ierusalimului. „Deci s-a trezit!”, gândesc.

6:08 AM   Ajung la concluzia ca Maia s-a trezit prea devreme. Hm, deci astăzi e mai energica decât normalul: „Sfântă Marie, roagă-te pentru noi păcătoșii, acum și în ceasul morții noastre, Amin!”

6:15 AM   Încă refuz sa ies din baie! „Nu! De ce eu?!

6:20 AM    Se aude o pocnitură și un urlet: „DESENEEE!”. „Aha, încă nu ies…mai stau!

6:25 AM    Deschid ușa de la baie. Scot timid în hol doar capul. Pare sigur! Trag aer in piept si ies curajos! Din dormitor nici o mișcare.

6:26 AM     Continui sa înaintez precaut. Cu un miorlait sfâșietor, pisica zboară cu boltă din pat, semn ca a scăpat cu viața si de data asta. Îmi fuge printre picioare si se repede la jucării. „A dreacu’ cutră, probabil iar a zgâriat-o!” Ma pregătesc….

6:27 AM    …Maia sare din pat. Fuge! Părul ii flutură in laterale din cauza vitezei. Podeaua duduie! „MÂȚAAAAA!”, urlă ea in timpul procesului. Pisica se repliază printre păpuși. E o proastă! Acolo nu are nici o șansă. Maia o prinde si o duce înapoi in pat.

6:28AM   „TATAAAA, MI-EEEEE FOAMEEEEE!!”. O întreb ce vrea sa mănânce. „Oua moi” imi spun in gand.  „OUA MOI!” confirmă ea.

6:35 AM   Ii dau mâncarea. O aspiră! „MAI VREAU”. „Nu mai se poate, prea multe oua” încerc eu timid. Se uită la mine cu o privire din care rezultă că nu mă așteaptă vremuri bune atunci cand voi fi bătrân și neputincios. Ii întorc privirea „Oricum voi fi răpus secerat de un anevrism cerebral înainte de vreme, asa ca nu iți fă mari speranțe!„, ii răspund în gând.

6:40 AM    O rog să se îmbrace .”BA NU!”, „Ba da!„,”BA NU!”, „Ba da!„,”BA NU!”, „Ba da!„,”BA NU!”, „Ba da!„,”BA NU!”, „Ba da!„,”BA NU!”, „Ba da!„,”BA NU!”, „Ba da!„,”BA NU!”, „Ba da!„,”BA NU!”, „Ba da!„, „BA NU!”

6:45 AM   Îmbrăcare cu forța. Luptă corp la corp.

6:58 AM   Ii spun că trebuie sa meargă la mama sa o pieptene. „BA NU!”, „Ba da!„,”BA NU!”, „Ba da!„,”BA NU!”, „Ba da!„,”BA NU!”, „Ba da!„,”BA NU!”, „Ba da!„,”BA NU!”, „Ba da!„,”BA NU!”, „Ba da!„,”BA NU!”, „Ba da!„,”BA NU!”, „Ba da!„, „BA NU!”

7:05 AM   Oti o piaptănă. Atunci când apucă. Fuge după ea prin casa. „NUUUU!” zbiară Maia cât de tragic poate. „Treci aici, imediat!„, încearcă Oti să facă pe autoritara. Maiei nu ii pasă pe ce încearcă Oti sa facă.

7:15 AM  Pieptanatul e gata. Ne pregatim sa coboram. Oftez. Maia se uita la mine si îmi spune cu dispreț: „EȘTI OBOSIT DEJA??”. „Da, mărturisesc, si mă doare și capul!”

7:18 AM Mașina întârzie. Maia fugărește cainele. Câinelui ii place. Maia pune mâna pe un par. Găsește și o tricicletă. Face ture prin curte și scoate suntete de indian la vânătoare de fețe palide.

7:20 AM pana la 7:30 AM Maia face asta

 

 

 

 

2 comentarii
  1. 😆 diminetile tale sunt foarte reusite! mai si muncesti sau dupa fazele astea tragi un pui de somn…de vreo 2ore?

Lasă un răspuns

