Skip to content

Cum am vorbit eu in croata

August 23, 2012

Deci… Vreau sa va povestesc ceva. Dupa ce veti citi asta, va rog sa trageti concluzia care se impune, si anume ca nu exista probleme de comunicare interumana decat daca iti doresti sa ai asemenea probleme – ca sa para ca am un blog serios si moral, nu plin de tampenii.

Deci… Eram noi in Croatia. Intr-o noapte, dupa ce am ingerat cantitati apreciabile de bauturi alcoolice (ce ce nu este bine – blogul asta e respectabil, remember?) am plecat pe plaja. Acolo era o instalatie de bunjee trampoline, precum cea din poza de mai sus. Eu nu am nevoie de alcool ca sa ma dau in asa ceva insa prezenta acestuia in sistemul circulator ma ajuta nespus de mult. Prin urmare, m-am prezentat la nenea croatul sa ma lege pentru a experimenta zborul desupra unui cuib de cuci. Instalatia cu pricina era una mai speciala, in sensul ca nici nu trebuia sa topai tu, croatul in cauza tragea de o coarda si te salta in toate directiile. Si acum vine un element care este hotarator pentru concluzia voastra morala de la sfarsitul articolului: si anume, harnasamentul pe care bunul croat l-a trecut printre picioarele mele, a fost montat foarte neprofesionist, adica anumite parti sensibile au fost prinse intr-o pozitie extrem de dezamagitoare pentru ele. Si am fost trasformat intr-o prastie umana!

De la prima tasnire spre inaltul instelat al boltii nocturne (vedeti ce blog poetic am?) am simtit un cutit ce mi se zvarcolea prin creier si abdomen! La a patra simteam ca nu mai vad de durere! Am inceput sa tip in mai multe limbi de circulatie internationala diverse injuraturi si rugaminti fierbinti ca acel croat infernal sa se opreasca din trasul corzii. Croatul nici vorba… era platit sa traga, pai tragea! Deja viitorul urmasilor mei era compromis. Printre flacari albastrui imi vedeam fostul meu viitor copil, inventatorul zborurilor interstelare, facandu-mi cu mâna si spunandu-mi „acum o sa ma nasc in Etiopia! Bungee ți-o trebuit!” Dupa un minut vocea imi virase spre mezzosoprana in mizerie…. ramasesem fara rugaminti si limbi stiute iar croatul in mintea mea era un inchizitor care vroia sa smulga o marturisire. As fi semnat orice numai sa inceteze sa ma mai dea de toti peretii agatat de…. Si…prin aburii etilici, in plina tortura, mi-a venit singura idee prin care croatul ala demonic ar fi inteles problema mea. Cu ultimele puteri am urlat o data de s-a cutremurat plaja: OMLEEEET!

Oh… traiasca intelegerea intre barbati si faptul ca toti cunosc felurile de mancare pe care si le pot face fara sa aiba nevoie de neveste: strigatul meu a fost receptionat corect, iar croatul m-a dat instanteneu jos.

Cu o fata ingrijorata, omul meu si-a indreptat mana spre zona (mea) chinuita si m-a intrebat tremurator „ok?”. Deci asta este al treilea cuvant de circulatie internationala, am gandit…. primele doua sunt cu siguranta „oua prajite”.

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

