Skip to content

Maia – Best of 2011

August 14, 2012

De pe Facebook adunate

Voua nu va plac diminetile cand te grabesti ca dracu’ si esti singur cu copilu’ si centrala se opreste cand esti cu spuma in cap, te clatesti cu apa de 1 grad si imbraci copilul si constati ca are pe fata o trusa de machiaj si dupa ce il speli vezi ca ieri cand nu ai fost atent si-a pus in cap lipici cu sclipici ca sa fie sexi si il freci si pe cap in chiuveta si dupa aia cainele vomita in hol? Ca mie mi-a placut!

_____________________________________

Adresandu-se iubitului ei tată: „Auzi bătrâne…”

_____________________________________

Maia: Tata! Nu mai sug degetu’! De azi!!
Io: Bravoo!
Maia: Da’ pot sa-l țin in nas?

_____________________________________

Maia catre verisoara ei:
– Uite Iulia, avem veceu!
– Şi noi avem veceu acasa!…Maia pluseaza:
– Da? La noi toata casa e un veceu!

_____________________________________

Mama, sunt asa de fericita, ca-mi vine sa-ți dau una-n cap!

_____________________________________

Oti: Liviuuuuu, îmi faci un ou?
Maia: Tata nu-i gaina sa-ți faca tie ou!!

_____________________________________

Oti: Maia, bea sucul de portocale!
Maia: Nu!
Oti: De ce?
Maia: Că-i lichid!

_____________________________________

Ii spun în timp ce îi tin termometrul sub brat:
-Maia, dacă febra iti trece de 40 cu 9 te bag in cada!
-Acum cât am?
-40 cu 7 da’ creste in continuare!
-Atunci scoate-mi-l de sub brat si baga-ți-l tie in fund!

_____________________________________

A facut rapid 41 si am invelit-o in prosoape ude. Imi zice cu glas stins:
– Tata? asa de mult imi doresc sa imi treaca febra si sa umplu paharu’ ala cu apa si sa ți-l torn in cap sa vezi cum e!

_____________________________________

Maia imi explica desenul ei:
– …si aici e turnul lui Sauron, si aici orci groaznici si troli, astia sunt Nazguli, asta-i Ochiul de Foc si aici alti troli care urla si ies din noroi…
– Si asta in forma de spirală ce e?
-Tata!!! Asta e un MELCUȘOR DRAGUȚ!!!!

_____________________________________

Maia: „Tata, ca sa cresti mare si sănătoasă si pentru ca te iubesc ți-am gatit ceva cu calciu si vitamina C”
Si uite asa a trebuit sa mananc fara sa comentez un sandwich din paine, miere, telemea, rosii si morcovi necuratați taiati felii.

_____________________________________

Discutie cu Maia:
-Tata, io i-am gasit la mama mea şamponul de pus in păr…stii care e mama mea! Aia care m-o nascut!
– Da… Parca imi aduc aminte de cine vorbesti…
-Da, tata? Cum m-o mancat mama de am ajuns in burta ei?

_____________________________________

Maia despre Alice in tara minunilor: Asta nu-i o poveste adevarata! E doar o visătura!!!

_____________________________________

Cum le zice Maia la satiri? Căproi!

_____________________________________

Maia către Omi:
– Vrei sa iti spun o gluma pe care a zis-o tata?
– Da!
– O zis ca daca vin jos la tine sa-mi i-au si o geaca „ca e frig afara si ca oricum pana deschide Omi ușa, vine Craciunu’!”. Amuzant, nu? Hi hi!

_____________________________________

Maia: – Dondănel avea dreptate?
Eu: – Nu! Dondănel nu făcea decât sa comenteze a proasta!…
Maia: – A prostu’ nu a proasta! Ca-i băiat, nu fată!

From → Maia

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

