Skip to content

Cum ne-am tras cort

August 12, 2012

Salut voios și bine ați revenit

Când am auzit, din surse demne de toată încrederea, ca urmează sa am un copil, mi-am dorit sa fie fata. Dumnezeu m-a ascultat numai cu o ureche asa ca am primit-o pe Maia. Asta e…el sa fie sănătoasa!

Deci… cu ce distrezi o chestie mica si hiperactivă care dacă nu e distrata iți dărâma casa? O soluție este sa-i faci cort… adică sa vii cu ideea și sa o pui și pe ea la treaba. Avantajul cortului e ca ploada sta mai mult afara deci zugrăveala rezista mai mult pe pereți înauntru.

Mai jos va prezant o soluție ușor de aplicat dacă stai la casa: Cort din Sfoara, Trestie si o Patura Daca nu e Destula Trestie v1.1. Versiunea 1.0 am făcut-o anul trecut însa a fost mult mai mica

Prima data întinzi un ghem de sfoara intre diverse puncte, după care dai o fuga la Bega împreună cu copilul și câinele ca sa iei trestie. Te tai la mană. Vii acasă arătând ca și cărătoarea de surcele a lui Van Gogh. Pe drum te cerți cu diverși copii care vor sa iți ia din trestie. „Nu!”…refuzi sa le dai foarfeca ta ca sa isi ia singuri! Nu…”Nu o las pe Maia sa mearga la Bega cu voi”… „Da! Câinele musca!”… „Da!… Tare!”

Ajuns acasă, începi sa legi trestia de sforile alea ca sa nu o ia vântul. Dupa ce termini, speli terasa cu spălătorul cu presiune și uzi si câinele si copilul zdravăn. La final trântești o pătura peste și doua rogojini cu o cerga sub. Plus perne, paturi, jucării si jocuri. E voila!

Ca sa faci chestia si mai interesantă, seara poți să pui beculete de craciun pe toata lungimea tavanului si se transforma intr-o chestie de vis.

La Maia i-a placut atat de mult încât a si mâncat inauntru si a dormit si somnul de prânz tot acolo.

Un singur moment negru a fost cand am jucat „Gaseste Printul” de la Disney. Câteva vorbe și despre el

Asta este jocul pe care nefericitul de Mos Crăciun i l-a adus Maiei! Este Disney, plin de flori, fluturasi, inimioare si sclipici! Sclipici la greu! La prima vedere, totul e serafic si pare in joc căzut pe pământ din norisorii roz ai unui rai dulceag si plin de sunete de clopotei de cristal…Asta pana începi sa joci si se dezlănțuie iadul disperatelor după bărbați!!! Eu sunt de obicei Ariel iar Maia e Cenusareasa! Ideea e sa pici pe inimioare ca sa poți sa dai la roata norocului si sa îl nimeresti de trei ori pe printul viselor tale! Daca ai fost norocos si l-ai nimerit de trei ori dai fuga la locul de întâlnire unde urmează sa traiesti fericita pana la adânci bătrânețe alături de ales! Pana aici e cum e…e joc de proaste grămadă dar…merge, pana nu apare concurenta, adică cealaltă prințesă care geloasa, va încerca sa o calce pe cap pe norocoasa ca sa o trimită la start sau sa ajungă pe dușmanca de moarte a prințesei ca sa-i anuleze dreptul la fericire! Jocul e in fapt un delir de tras de par si comportament curvesc! O feminista si-ar trage un glont in cap in fata jocului iar daca s-ar face un film după, in el ai putea sa o vezi pe Albă ca Zapada cărându-i picioare in cur cu nemiluita Cenusaresei in timp ce asta ii scuipa in cafea! Bineinteles ca s-a lasat cu injuraturi si crize. Si da! Eu am trisat da’ si ea o fost de vina pentru ca o data nu i-a picat Printul cum trebuie la roata norocului dar ea tot si-a luat 1/3 inimioara! Lucrul bun a fost ca am inventat o noua înjurătură: „gâscoșenie ce ești!”

Multumesc.

From → Părinteală

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

