Skip to content

Clienţii mei preferaţi

August 11, 2012

– Şăfu’, cât costă inelu’ ăsta? întreabă el, proptindu-si degetul murdar de sticla vitrinei.

– 98 de lei! raspund eu admirându-i camasa haitiană de la second hand ce iese neglijent din pantalonii scurţi de stofa uzată, asortaţi la şlapi.

– Cââât?! Nouăşopt??! işi dă el de gol puterea financiară.

– Aha! confirm eu, uitandu-ma fix la unghia de 2 cm de la degetul mic de la mâna stânga.

– Da’ dân ce-i? începe el manevra clasică.

– Dân argint! îi pregătesc eu terenul pentru a mă da gata.

– Da’ inele d’alea bulgari dân aur alb cu diamante păstă tot, nu ai? imi pune el intrebarea de șah mat.

– Nu!

– Ăăăăăă! Păcat! si pleacă demn, cu o faţă dezamagită ca si cum ar fi vrut să ia vreo zece bulgariuri da’ nu fură.

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

