Skip to content

Radar ghostbusters

Iulie 21, 2012

M-am linistit! Am dat jos pe gratis de pe AppStore un radar! El nu imi spune daca mă ataca iranienii ci mă anunța in mod eficient daca am fantome in casa: un punct albastru înseamnă ca e o prezenta slaba, unul galben imi arată ca eu una medie iar in cazul in care apare un punct roșu ar fi bine sa fug ca toti dracii pentru ca fantoma urmează sa imi cârpeasca una după ceafa! După cum vedeți, nici un risc la noi in casa, puteți sa ne vizitati linistiti!

20120721-082746.jpg

PS Comunic pe aceasta cale punctului galben de ieri care imi tot explica ca am intinat nobilele idealuri ale comunismului, ca nu e vina mea ca Ion nu are iPhone!

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

