Skip to content

Foamete si revoltă

Iulie 21, 2012

Pentru ca Maia s-a obișnuit ca la fiecare masă sa primească trei feluri de mâncare in speranța ca poate Măria Sa mănâncă un sfert din unul, azi dimineata am pus in practica amenintarea de ieri: i-am luat farfuria din față si i-am explicat ca următoarea masă pe care o va primi, va fi la prânz. In urma sinistrului eveniment, pana la acest moment am primit următoarele explicatii: cum ca sunt sadic, ca va muri de foame, cum ca atunci cand voi fi bătrân mă va infometa la rândul ei, ca imi va fura banii ca sa mor si eu de foame si ca imi va face caricatura din Lego ca sa mă supuna oprobiului public. De asemenea a încercat sa negocieze direct scurtarea timpului pana la prânz! A mai încercat sa o facă pe Oti sa intervină (fără succes!)
Acum imi arunca din cand in cand cate o privire sfarșita de parca a venit din Etiopia. Si tot din cand in cand cânta un cântec inspirat din repertoriul cersetorilor din metrou….

LIVE UPDATE: In acest moment vrea sa sune la Politie si sa mă dea in judecata!
La 5 minute după, a devenit melodramatica si a explicat ca eu vreau sa „o sterg de pe fata pamantului”!

From → Maia, Părinteală

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

