Skip to content

Crezul meu politic

Iulie 19, 2012

Pentru ca am văzut ca postarile mele au fost interpretate ca fiind pro sau contra unei tabere, scriu mai jos Crezul meu politic pentru a nu mai exista dubii in ceea ce priveste balanta ironiilor mele:

Cred în unul Dumnezeu, facatorul cerului si al pamantului si a carui autoritate este singura pe care o accept si a carui justitie este singura pe care o cred nepartinitoare.

Cred ca cezarii ce au fost, au fost niste ticalosi egocentrici si incompetenti. Cred ca cezarii ce sunt, sunt niste lighioane avide si nepasatoare. Cred ca cezarii ce vor fi, vor fi niste lupi in mijlocul unor oi, daca vor mai fi.

Cred ca apropierea de scaunul cezarului este invers proportionala cu apropierea de Dumnezeu.

Cred ca cezarul are interesul sa imi faca bine numai daca acea actiune ii face lui bine. Mai cred ca de obicei, binele cezarului coincide cu răul meu.

Cred ca puterea vremelnica te dezumanizeaza. Cu cat bei mai mult din paharul puterii cu atat mai dezumanizat vei fi. Cred ca este imoral ca un dezumanizat  sa conduca pe cei ce inca sunt oameni.

Cred ca puterea vremelnica este ilegitima. Cred ca regulile jocului sunt facute de cezari.

Cred ca cei ce tin cu o tabara sau cu alta au mintea imbolnavita de trambiţaşii cezarilor.

Cred ca oamenii dau totul cezarilor si nimic lui Dumnezeu. Cred ca oamenii tin cezarii in viata pentru ca ei cred ca au nevoie de ei.  Cred ca oamenii se inseala!

Cred ca singurele doua lucruri de care are nevoie un om pentru a-i fi bine este el insusi si Dumnezeu. Cezarii sunt in plus.

Mai cred ca epoca cezarilor apune, iar ultimii vor semana prapad in spatele lor pentru a supravietui.

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

