Skip to content

Cum gândește o gravidă

Iulie 3, 2012

In ajutorul viitorilor tați:

– vai ce bine o sa am bebe! Repede… Sa anunt presa!
– eu n-o sa ma ingras, ca o sa am grija de mine, nu ca vaca de la doi care acum e cat dulapu’!
– e! o sa ma ingras da numai un pic …cat scrie la carte!
– deci ora 11 si 23 de minute, papam un mar, vitamina la copil c-asa scrie la pag 24 din cartea aia mare precum si la pag 58 paragraful 9 in aia si mai mare!!!
– Hm! Poate ar fi trebuit sa cumpăr si cartoiul ala enorm de la Humanitas, daca scria altceva?! Ok! Maine o cumpar!
– Am cumparat-o! am avut dreptate, scrie ca marul trebuie mancat la si 11 si 24 si in combinatie cu 1/43 banana! Aha!
– Hm! trebuie sa merg la doctor, sa-mi fac analizele. Daca am ceva?
– Sigur am ceva, c-am simtit eu odata o intepatura… Si daca am ceva, sotu-miu o sa dea vina pe mine c-am baut prea mult suc! Apropo, ce dracu’ mi-o trebuit atat cola!?
– Mi-au iesit analizele!, sunt bune! Atunci e ceva cu copilu’? Uf pana in luna 5, pana nu-i numar toate degetele n-o sa am stare. Dupa aia ma linistesc!
– Am citit undeva, intr-o carte, sau o revista, sau mi-o zis o colega sau parca maica-mea ca ar fi trebuit sa miste deja! De ce nu misca!!!
– A miscat! Dar parca nu destul de tare! Sa mananc, ceva poate n-are destula papa! Eu ma gandesc la silueta mea si el saracu’! sau saraca! Apropo ce-o fi? Sper sa fie ceva concret, ca am citit eu ca in 1, 38 la suta din cazuri…
– E fetitaa!!! La sotu-miu parca nu i-o convenit! Zambea, dar parca fals! Ce? Nu-i convine? Mi-a servit faza cu “sanatos sa fie!” De ce a zis asa? Si nu altfel? Si sa faca bine sa nu mai topaie ca ma enerveaza!
– Are toate degetele! Doctorul zice ca e sanatoasa tun! Dar parca avea o voce ciudata si ma privit asaaa… ciudat… ca si cum ar fi ceva cu copilul!.. daca are totusi ceva si nu-mi zice pana nu-i foarte sigur si de-abia dupa aia ma anunta ca asa am vazut eu in filme ca fac medicii!? Oare ce are? Am sa-l intreb data viitoare ca acum n-am curaj! Dar daca totusi n-are nimic si-o sa zica ca-s nebuna!?
– M-am cam ingrasat! Cam mult! Nu ma mai incape nimic! Sunt cat o balena! Si uita-te si la mutu’ asta de sotu-miu cum ma priveste! Sigur ii e groaza de mine! Normal! Mie mi-e groaza de mine! Nimeni nu ma iubeste si ma intelegeeeee! Si maica-mea asta…!!! De fapt toti astiaaa…!!!!!!!!!
– Ok! Sa fac pe incubatoru’ poate toata lumea! Da o sa pot s-o cresc? Sunt in stare? Cine mi-ar da mie in mod normal un copil pe mana? Sigur n-o sa fiu in stare nici s-o schimb! Cine m-o pus? N-am putut sa stau eu frumusel pe fundu meu? Las c-o s-o chem pe mama… sau pe soacra-mea… sa m-ajute! Aualeo! Am pus-o!!!!!!
– De fapt atati cretini au copii care o duc foarte bine. Ce? eu nu sunt in stare? O sa fie totul bine! Sau nu?!
– Trebuie sa cumparam chestii pentru copil! Oare o sa avem destul loc in casa? Sigur nu! O sa stam toti ca sarmalele!
– Am auzit ca in primele luni nu prea dormi! Eu, care mor de somn non-stop? As bea o cola! Uf sa iasa odata si o sa beau o lada de cola! Adica nu, ca o sa alaptez! RRRRRRR!
– Sotu-miu ma enerveaza tot mai tare! Azi noapte cand am primit cel de-al 6 sut in ficat m-am gandit ca poate ar trebui sa-l expediez pe canapea! O sa dormim separat ca pensionarii!
– Doamne! Cat m-am facut!
– Ce grasa sunt!
– Ce te uiti asa, n-ai mai vazut gravida!!??
– Se apropie data fatidica! Nici nu vreau sa ma gandesc! Al meu ma tot mangaie pe burta si zambeste ca un bou! Scoate-l tu si sa vad daca te-ai mai hlizi aiurea-n tramvai!

From → Părinteală

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

