Skip to content

La taifas cu bunicul (2)

Iulie 2, 2012

Pentru concursul d-nei Simona Tache…. (ma îndoiesc ca va fi publicat în revista Pensionarul deși, ca și primul articol, este strict autentic)

E seara. La televizor știrile s-au terminat. Bunicul stă în fotoliu și bea un ceai. Brusc, strigă:

– Mihăiță, vino aici!

– Da… ce-i?

– Ce faci mâine?

– Nu știu ce fac… e duminică.

– Atunci să nu iți faci program!

– De ce?

– Că mergem la cimitir.

– De ce?

– S-o dezgropăm de bunică-ta!

– Poftim!!!!???

– Da, măi! Ce te miri aşa?!!

– De ce vrei să facem asta??!!!

– Ca s-o mutam în mormântul meu.

– Păi și ce vrei? Să-mi iau sapa în spate și să mă duc sa încep să săp morminte?!

– Da, măi…ce mare lucru!?

– Măi omule, eu nu fac așa ceva!!! Pe lângă ca e scârbos, mai e și ilegal!

– De ce ilegal?

– Pentru ca iți trebuie autorizație de deshumare și în plus, asta nu se face vara!!! Şi se face cu oameni autorizați, se mai face o slujbă… doar nu e un e doar sac de oase!!

– Nu? Da’ ce e?

– Pai dacă e doar un sac de oase, de ce o mai muți!?

– Aşa m-am gândit eu c-ar fi frumos… să fiu lângă soția mea.

– Frumos pe naiba! Eu aşa ceva nu fac!! Să fie clar!!

– Nu vrei sa muncești! Nu-ți place lucru’, aia e…! Vrei numa’ pe bani sa faci ceva!

– …

– Mihaiţa?

– Ce mai e?

– Uite… Bunica-ta avea o lucrare de aur în gură!

– Aşa… Şi…??

– Uite… să nu zici… Dacă o dezgropi… Ai tăi sa fie dinții!

După ce reverberația ușii trântite se estompează, în apartament se așterne liniștea iar bunicul adoarme în fața televizorului

From → Uncategorized

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

