Skip to content

La taifas cu bunicul (1)

Iunie 30, 2012

Text pentru concursul d-nei Simona Tache

………………………………..

Singurul bec din sufragerie luminează molcom unghiurile bibliotecii parinţilor. Aflat în fotoliul din fața televizorului pus pe știri, Bunicul își ridica fruntea încărcata de ani şi strigă:

– Mihăiță, vino aici!

– ….

– Mă, Mihăiță, tu n-auzi??

– …

– MIHĂIŢĂĂĂĂĂĂĂ!!!!

– Ho, că vin! …Ce ţipi?

– Vino aici că trebe să discutăm!

– Am venit!

– Deci! Ce-i cu mizeria aia la tine-n cameră?!

– Ce miz…?

– Bă, eu cand vorbesc cu tine, tu taci!! M-AI ÎNȚELES?!!!

– Pai asta nu-i discutie, ăsta-i monolog!

– Mă, tu să taci! DA!?? Eu vorbesc acum!

– Bine, vorbește….!

– Deci! Ce-i cu mizeria aia la tine in cameră???

– ………

– Spune, mă!! Ce-i la tine-n cameră, mă !!?

– …………………………………………………………………..!!!!!

– VORBEŞTE, FUTU-ŢI DUMNEZEII MĂTII !!!!!!!!!!!!

– Păi, n-ai zis să tac? Eu de unde sa știu că pot vorbi fix acum?

– Acuma poți! Ce-s mă, toate porcariile alea de pe pereți? Cine-i mă, căcatu’ ăla?!!

– E Freddie Mercury!

– SA MĂ CAC IN GURA LU’ FREDI MERCHIURI!!! Să-l dai jos!!!!

– Nu-l dau!

– Cat timp ești în casa mea faci cum iți spun eu, porcule!

– ………………………

– Deci! Io-ți zic cu frumosu’! Marş la tine-n cameră si fa-ţi curat şi dacă te mai prind că-ţi laşi toate alea pe jos, te duc la orfelinat, ca pe porcu’ de frati-tu! MARŞ!!!

Președintele Iliescu zâmbește liniștitor din ecranul televizorului.

From → Uncategorized

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

