Skip to content

Fă-te mamă, pușcariaș și ai grijă să nu te grațieze!

Iunie 27, 2012

Azi dimineata am vazut pe Realitatea cum arata spitalul de la Penitenciarul Rahova unde a fost „incarcerat” Prim-Sinucisul tarii. Si va marturisesc ca mi-a picat fata! Sali dotate dupa ultimele standarde, paturi de spital din doctor House, aparatura de ultima generatie, sali de mese cu plasma pe perete, maxim doua paturi per salon dar de cele mai multe ori detinutii stau singuri. Orice medic din orice spital din tara ar fi fost dornic sa lucreze in aceleasi conditii. Dupa ce mi-am luat fata de pe jos m-a cuprins revolta!

Acum doi ani am fost internat cu Maia timp de o saptamana la spitalul de copii Louis Turcanu din Timisoara. Nu vreti sa va imaginati conditiile ce erau acolo… 4 paturi in salon (8 persoane adica!), cu dotari antedeluviene, cu paturi si mobilier ruginit, cu asistente care veneau sa se roage de mine pentru o fiola de algocalmin ca sa o dea altui copil care nu avea (spitalul neavand fonduri), cu grupuri sanitare in care nu mi-as fi bagat nici cainele si asa mai departe.

Trecand peste intrebarile de tipul „de ce nu a fost dus direct la Rahova?” vreau sa pun eu alte intrebari:

De ce unul dintre cei mai mari talhari din Romania, care a jefuit tara asta in ultimul hal, care a introdus sistemul mafiot ca politica de stat, care a pus mana la devalizarea mai multor sisteme (inclusiv cel al sanatatii), beneficiaza de conditii de care copilul meu nu poate beneficia? De ce banii mei, ca platitor de impozite, au fost directionati prioritar catre confortul si bunastarea gunoaielor societatii, in timp ce copilul meu, care nu a facut nimanui nimic, a fost obligat sa stea in conditii de cocina?

Si in definitv, mai am o intrebare… de ce pusca mea nu i se confisca macar o parte din avere? Daca ii iei macar jumatate ai bani pentru zece spitale! Cu ce ma incalzeste pe mine ca jegul ala de om sta pe banii mei (2400 lei pe luna-cost detinut)? Pe langa ca m-a furat pana acum, tot eu sa fiu pedepsit, platindu-i supica? Intr-un fel merit asta…Am refuzat sa plec dintr-o tara populata cu imbecili telenovelisti, cu sindrom Stockholm si care abia asteapta sa-i planga de mila „intelectualului rafinat” care are o vina uriasa pentru rahatul in care traiesc!

Lasă un comentariu

Lasă un răspuns

